seeyaaa

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Nina Larsson - 17 oktober 2013 20:24

Sitter o ser lyxfällan, saknar min sambo så mkt som är på sitt jobb.. Dagarna har börjat flyta ihop o sakta går dom ! Sitter o tittar på bebis saker o vill bara trycka på köp knappen hela tiden.. Just nu känner jag mig lite nere helt plötsligt.. Dessa hormoner gör mig galen ! Sen hatar jag känslan att vara ensam hemma även om ja har hunden o katten vid min sida !

Suttit o jyrat på med en bild jag tog imorse .. Lite o göra ! Bjuder på samma bild i olika format.. Efter lyxfällan ska ja gå ut med Dante en sista gång, sova.. Imorgon ska jag o klippa mig hos bästa Sanna ! :) tjingeling o god natt

Av Nina Larsson - 17 oktober 2013 17:27

Herregud känns som att jag sprungit ett maraton pass idag fast jag bara varit på stan o ätit lunch med bästa Annelie o Pernilla, kollat i affärer mm o jyrat på i risön :) måste bara säga att jag är så lyckligt lottad att ha så många fina människor runt omkring mig.. Ni skapar en trygghet o man känner sig verkligen älskvärd ! Som tex annelies fina mamma Lisbeth har suttit på nätterna o stickat åt mig då hon jobbat till våran bebis.. Helt underbara :) tack ännu en gång o sen så har Annelie haft garderobs rensning o fick hem en hel påse med jätte fina o i princip nya kläder ;) så snällt..

Men de har varit en mkt fin dag.. Bebisen har verkligen varit igång haha.. O jag har haft de tungt :D sen denna foglossning som bara jävlas.. Men tur humöret är på topp ! :) sitter på soffan nu helt utmattad.. Sen var de verkligen rock and roll i magen då jag har kört bil.. Hade musik ganska högt o sjöng med som jag ibland gör haaha.. Antingen så hatar bebisen min sång röst eller så älskar den musik.. Varken eller ;)

Blir bara att ta de lilla lugna nu ikväll.. Imorgon ska jag o klippa håret.. O i helgen kanske en Ikea tripp, åka med svärmor o leta fram jimmys spjäl säng :) mysigt..

Av Nina Larsson - 17 oktober 2013 08:36

Först vill jag skriva att jag är så tacksam över att ha så fina människor omkring mig som mer eller mindre varje dag hjälper o stöttar en med allt.. Spelar ingen roll o vänner som vill o frågar tex att de kan hjälpa mig med Dante att ta han på promenad o att han får aktiveras.. De är så fruktansvärt gulsvart så de går inte med ord att beskriva :) tänk om hela världen vore som ni, vilken fin plats o leva för alla :)

Jag känner verkligen glädje idag .. Här sitter jag hemma o kan inte göra så himla mkt än de lilla jag orkar o ska vila upp mig från jobb o alla måste .. Jag saknar mina dagliga promenader i skog o kring byn .. Att köra bilen har till och med blivit ganska jobbigt.. Men skam den som ger sig . Jag ser iaf att detta går mot något positivt o kan kanske snart jobba halvtid innan man går på graviditets penning . Om allt går enligt min plan :D för de är mkt lång tråkigt att vara hemma ska jag tala om er..


Sen vänta med all den spänning på detta kärleks barn.. Vill så gärna träffa han nu o bara mysa, ha den där bebis vardagen som tillhör att mata, byta blöja,vårda,ge kärlek, hälsa på hos folk med denna lilla krabat, skämma bort han, sova med, trösta och skratta med.. Jaa allt.. :) vara den där oroliga mamman,den lyckliga mamman, den ledsna och va man än upplever för känslor inför barnet.. Haha jag väntar med iver !

Bara hjärt ljudet vi ska på känns som en jävla evighet o de är nästa vecka bara.. Jisses .. Och jag vill så gärna se den lilla krabaten igen på ultra ljudet.. Helt otroligt att nästa år denna tid punkt är man mamma o barnet ca 6 -7 månader gammalt.. Häftigt ! Vad roligt vi ska ha de här hemma .. Kommer vara krävande med att bli små barns föräldrar, men de tycker jag man får förstå när man skaffar ett barn till världen ..

Nåja de var detta :) sen vid lunch tiden kommer Annelie gumman och hälsar på.. Sen ska jag ringa Pernilla och höra om de blir nå motions sim ikväll :) annars far jag nog själv :) ..

Ha en fin dag alla !

Ovido - Quiz & Flashcards