seeyaaa

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Nina Larsson - 21 oktober 2013 17:29

Idag har vi blivit med barnvagn.. En Emmaljunga citycross :) super lätt o smidig.. Så förbaskat nöjd med den är vi o skötväskan har vi fått av mina päron och den lilla nalle björnen har jag köpt i helgen :)så nu längtar vi bara efter det lilla knytet.. Imorgon ska vi på hjärt ljud och de ska bli så fruktansvärt roligt och få höra de lilla hjärtat slå :) tänk att nästa år kring denna tidpunkt så är vårat lilla barn ca 6 månader gammal redan.. Så häftigt :)

Magen bara jäser och jag känner mig större för varje dag o för varje dag så blir de mer rörelser som jag känner av., de är ganska häftigt ! Ibland blir ja lite nojjig när de vissa stunder känns så stilla.. Men då sover väl den lilla eller hittat en mysigare plats i magen haha :)

Så de som står på listan nu är mera sängkläder, lite mera tvättlappar,snutte filtar,madrass, lite större bebis kläder i str 62-68 då jag har ganska så mkt av de mindre modellerna, amnings bh-ar och sånt som jag behöver, baby sitter som mina föräldrar kommer köpa, hygien artiklar åt bebisen :) och säkert nå annat jag glömt.. Men de är inte så värst mkt o skönt de .. Bara vänta på den lilla :)

Själv sitter jag nu på soffan o tar igen mig med älsklingen. O bästa vännen Dante.. Är helt slutkörd av dena dag, har dammsugit,handlat o lagat mat,tvättat, varit ute med min lilla vän.. Och de gör mig helt färdig .. Så blir inte många knop.. Ska nog bara ev ta en kort promenad med Dante sen.. Ögonen är trötta och småa !

Bjuder på dagens Nina och våran "sperma truck " som Jimmy kallar den så fint haha..


Ovido - Quiz & Flashcards