seeyaaa

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Nina Larsson - 25 oktober 2013 21:53

Har varit en sån fin dag så oj oj ;) mkt som händer även fast man sitter hemma sjukskriven.. Men efter motions sim träningen igår så somnade jag som en klubbad säl så energin har verkligen varit på topp idag ..

Varit förbi mitt älskade jobb och hälsade på arbets kollegorna samt dom äldre och hade med mig lilla Dante som älskar att vara där.. Så han har varit o myst med ngr av de äldre, legat så fint och tittat på alla :) var ett ganska så bra tag där.. Mkt skratt o glädje.. Saknar er alla <3 ska bli intressant o se om jag fixar att komma tillbaka den 11/11 eller om läkaren sjukskriver mig mera.. Hoppas på halv tid iaf att få prova :) för jag börjar va måttligt rastlös ..

Sen fått kramar av alla samt skrivit på papper på att jag nu inte längre är VIKARIE .. Jepp så är de ! Lång vikariat har jag haft länge , men är nu tillsvidare anställd.. Egen tjänst , fast !!!!!!!!! ;) därför jag velat skrika ut till hela världen hur fantastiskt jävla duktig jag är.. Hur många år jag kämpat , dygnet runt jour att arbeta.. Gått dubbla pass,alltid stora helger mm.. Och nu ÄNTLIGEN .. Jag har säkrat min framtid, mitt barns och vår familjs tid !

Så de firades idag på jobbet och alla är så glada för min skull och från djupet av mitt hjärta så är mitt liv för bra för att vara sant.. De har inte varit lätt i 5,5 år.. Och allt annat man gått igenom och nu har livet som landat på sin platt form, de lugna, de livet som jag är värd..

En fantastisk familj som alltid ställt upp för mig, tröstat , . ALLT som livet varit fullt med som i med och mot gångar ! Att vara eran dotter är de bästa som hänt mig.. Jag älskar er till månen o tillbaka !! min kärlek till er går inte att förklara.. <3


En pojkvän/sambo som ÄLSKAR MIG FÖR DEN JAG ÄR, som alltid står vid min sida,tröstar,retar,får mig att skratta och hjälper mig.. Som aldrig säger något som sårar mig och framförallt är mig trogen ! <3 han som är mitt allt, min blivande man, mitt barns pappa.. Den bästa punkten i mitt liv ! En kärlek som kommer bestå tills döden skiljer oss åt.. När jag fann dig så hitta jag mig själv ! Du var mitt ljus när allt var svart o är så glad att jag tog den chansen i mina händer att få bli din !

Min sambos familj som också finns där, svärmor som står en närmast som är ens bästa vän <3 så glad att jag har dig och får vara i erat liv ! Den snällaste människan som går i ett par skor. !


Jag är så stolt att vara jag, att våga säga de och stå för de.. De är som att man vunnit på jackpot.. Eller bara den sanningen att man har hittat sig själv i allt kaos,stress,tårar,alla som sårat, alla som gick när man hade som jobbigast.. Man fick ta den hjälpen man hade att ta sig upp själv och börja om igen !

Jag såg något bakom molnen .. Vad de var , de vissta jag inte då.. Men nu ser jag de så klart och äntligen fick jag nudda det !

Ge något av dig själv och du kommer få hundratals saker tillbaka .. Tänk positivt även vid de svåra.. Våga le , våga gråta och ta för dig i allt.. Våga vara DU !!

Slänger upp min lilla mage oxå då jag fick bättre bilder ikväll .. 51,1% har passerat graviditeten , kalender månad 5, graviditets månad 6 .. 137 dagar kvar tills 2 blir 3 :)


Hihi nu blev de lite känslor stormar här nu.. Så. Jag är ;)




Av Nina Larsson - 25 oktober 2013 10:54

Nu ska den lilla i magen, jag och hunden gå till mina föräldrar .. Hoppas man inte blir som Bambi på hal is ;) sen åka in till Kalix o hälsa på jobbet, jyra.. Hämta upp sambon från jobbet, handla mat.. Och sen ha fredags mys framför idol med kanske ngt gott ;)

Dagens hund , lite mage och jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards