seeyaaa

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Nina Larsson - 15 oktober 2013 19:06

Haft mina föräldrar på besök ikväll, bara tagit de lilla lugna :) mamma har hjälpt mig med gardinerna,styrkt o hängt upp.. Självklart har ja hjälpt i den mån ja kan :) vi går ju mot de mörkare så blev mörkare gardiner nu.. Längderna har jag lånat av svärmor.. Brukar vilja ha samma gardiner i alla 3 fönstren men kände nu för att göra köket till köket o vardagsrum rummet som en del.. Vi har nämligen öppen planlösning eller va man kallat de för :)

Sitter nu med amnings kudden i soffan o bara vilar höften, rygg o ser tv.. Bara myser på och himla storm de blev ute ! Men tror ja kommer somna gott i kväll.. För jag är så trött efter denna dag !
De var väl de..

Jo imorgon blir de fixa håret o sem boka klipp tid .. Så man känner sig lite fräsch ;)

Av Nina Larsson - 15 oktober 2013 14:26

Idag har jag stigit upp kl 8 då ja skulle på möte på jobbet, skriva o fylla i en massa papper :) känns så skönt att de nu är gjort.. Flera stenar som föll bort där oxå ! Sen jyrat på med mina bästa kollegor o hälsat på hos mina äldre .. Dom tyckte de var så roligt att jag kommer o att de får se att magen växer :) de är en lycka för dom.. Älskar mitt jobb <3

Ligger i sängen o vilar etfter en varm o lång dusch tillsammans med min bästa vän.. Min kära sambo däremot har åkt för att jobba eftermiddag.. Känns mindre kul, så trist utan hans närvaro.. Han gör mig lugn o glad o ibland som ett åsk moln haha :) men får sällskap säkert snart av mina föräldrar då mamma skulle hjälpa mig o stryka gardiner, hänga upp mm o pappa får rasta vovven om ja inte orkar..

Känner mig ganska handikappad här hemma.. Är dock skönt att röra på sig i den mån ja orkar o kan samt så har vi ställt en stol i hallen då jag inte klarar av o böja mig samt få på mig skorna då de smärtar o strålar så vansinnigt i bäckenet o höften..

Och så har de äntligen börjat hända lite action i magen.. Är så glad över att få känna denna känsla.. Nu fattar man va alla snackar om .. Börjat njuta mer o mera.. Sen längtan till på tisdag nästa vecka <3

Apropå våran lilla vän Dante.. Haha innan Jimmy åkte o jobba så fick vi oss ett gott skratt.. Dante ligger o vilar väldigt nära mig som alltid o så på rygg.. Jimmy la på han täcket o upp kom tassarna på täcket.. Han verkar njuta till fullo .. Men de ser så förbaskat sött ut ! Våran älskade lilla vän !

Nåja vila, ut med vovve o så äta mat :) bjuder på en sliten o halv rund Nina ..

Ovido - Quiz & Flashcards