seeyaaa

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Nina Larsson - 23 november 2013 22:38

Kl halv åtta ringde Jimmys mobil och var då svärfar som ringde.. Hatar när ens föräldrar eller dom som står väldigt nära ringer så där tidigt en lördag morgon för jag tror ALLTID de har hänt något, får så ont i magen att de ska vara ett tråkigt samtal.. Är ju nu inte ofta någon ringer så där tidigt en lördag morgon men de har hänt.. Huva !

Klev upp iaf, gjorde kaffe o frukost, tog en sväng kring kvarteret med min älskade vovve , myste på vid frukost bordet o sen en dusch .. Varit in till Kalix med svärmor o svärfar, hämtat ut mera medicin samt köpte mina 2 jul stjärnor som ja fyndade på köp o sälj sidan i Kalix på Facebook .. Som hänger nu så fint i fönstret .. :) 2 st för 50 kr. Är inte ett dåligt pris... Och så ett nagel lack och ansikts mask på rina makeup ! :) ätit på Sibylla oxå, varit förbi hos sambons moster o sagt grattis, ätit tårta mm :)

Sen åkte vi hem hela familjen , somnade på soffan, hockey gänget kom och jag började pyssla med jul sakerna och fick hjälp av svärmor att hänga upp jul gardinerna, stjärnorna mm.. Tack kära du !:) är så himla nöjd.. Men däremot så undrar ja vars hälften av jul sakerna är ?!!! Hmm .. Men de blev mkt fint ! :)

Tänk om jag kunde få mig ett hus .. Gaaaah .. Fatta o inreda ! : )

Däremot nu är ja helt färdig, lagt mig för en stund sen under täcket.. Med benen i högläge.. Känner bebisen sparka då o då :) sen så längtar vi så mkt efter dig.. Vi älskar dig så ! :) vill bara se o gosa med dig .. Älskade lilla pyr i magen som gör att mamma har ont varje dag o går som en vaggande anka ! Men va gör de !? :) snart i vecka 26 :) åh..

God natt

Bjuder på lite bilder

Ovido - Quiz & Flashcards