seeyaaa

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Nina Larsson - 1 november 2013 10:49

Igår var jag och sambon till Luleå och hälsa på vår kära svärfar som ligger inlagd på sunderby sjukhus.. Jobbigt och se någon ha ont, men man är stark inför personen i fråga .. Känns som att man ger mer glädje än att visa hur ledsen man är ! Vi tänker på dig varje dag och allt kommer bli bra :) <3

haha och jag vara gravid o köra själv över 20 mil på en dag .. Njaa mina ögon var då i kors när vi kom hem och foglossningen.. Huva den ska vi inte snacka om :( .. Somnade kl 21 iaf som ett litet barn :) sovit hos mina föräldrar med hundarna .. Så har vaknat mkt tidigt !

Haha och jag hörde av vår barnmorska att vissa gravida kan få en släng av "demens" .. Ibland tror jag att jag har den.. Och så med min korta stubin som oxå går över på 2 sekunder.. Va tror ni jag gör när vi ska hem från sunderbyn och ska hålla neråt mot Haparanda .. Och Jimmy kollar ner i sin mobil under tiden.. Jag SVÄNGER NER FÖR TIDIGT OCH ÄR PÅ VÄG TILL SUNDSVALL !! Haha..

Alltså jag var så arg så trodde jag skulle börja koka.. Nu får jag ju skratta o så Jimmy lugn som en fil bunke sitter o skrattar åt mig.. Tack älskling för att du är så gooo :D så fick köra där som en jojo för att ta oss ut på e 4an i rätt riktning haha ..

Nåja de var de.. Idag är de halloween .. Och ikväll blir de halloween fest för hela slanten .. Ska nog leka paparazzi jag ;) och dricka min fanta eller vad jag nu inhandlar mig för något gott att dricka :) hoppas jag bara orkar vara på festen lika länge så jag inte blir en zoombie som säger " over and out" som på min rosa tröja jag har hittat i garderoben .. Varit för stor tidigare o sitterju ganska bra nu ;)
Slänger upp en bild sen på hur min enkla halloween outfit ska se ut.. Ska bli en mkt rolig kväll :) ska när som helst åka iväg med bästa Pernilla och inhandla de sista o hjälpa henne med att ställa i ordning :) kommer bli bra o mkt med folk :)

Sen har jag sovit så gott i natt o bebisen har varit snäll o sovit den med.. Inget bökande o bultande i sidan eller blåsan :) men nog håller jag med.. Mysigt när man börjar känna mer o mer de lilla livet !

Och de sista.. Vi har fått en present av vår kill kompis .. En Luleå hockey napp ! :) ur gulligt och så snällt.. Jag är ju nu ingen hockey fantast men den kommer till användning ;D

Bjuder på 3 bilder .. Dagens jag, min upphittade o gamla tröja o den fina presenten :)

Trevlig halloween alla !





Ovido - Quiz & Flashcards