seeyaaa

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Nina Larsson - 5 november 2013 14:15

Varit en mkt fin dag även fast värken gör en påmind.. Men har haft så mkt annat för mig idag så har inte tänkt på de.. Just nu sitter jag i soffan och andas ut .. Bara tar de lugnt ! Dagen började kl 07.00 och hade då varit vaken före sambon vaknade o skulle kliva upp.. Mm så är de.. Så klev upp o tittade ut.. Jösses va snö de hade kommit under en natt !! Dante fick gå ut på lång promenad med 2 vänner i byn.. Önskar så att jag oxå kunde komma med... Had varit så underbart skönt att få riktigt röra på sig, aktivera mig själv !

Så koka kaggr o åt frukost, bjöd pappa på de oxå.. Roligare o ha någon o jyra med, tagit de lugnt innan jag bestämde mig för att testa baka matbröd och är ca 4 år sen sist :) haha men dom blevså fina o super goda.. Synd jag inte gjorde en större sats ! Så jag kan ju ännu baka.. Bara att man har ju inte något hjälp medel.. Men men man gör de man kan :)

Svärmor kom förbi och har varit en bra stund me mig, alltid så roligt när hon kommer o så fick vi en present av henne.. En Expresso maskin eller vad den heter med olika smaker av kapslar :) riktigt fint och smidigt.. Tack älskade svärmor.. Hihi och så började hon hjälpa mig i skåpen i köket så nu är de äntligen gjort o fint :) ordning o reda.. ;) så bjöd på ny baki bröd med ost o gurka.. Mums va gott !

Sen har jag ju pysslat färdigt med dessa stjärnor jag har gjort.. Blev några stycken, så ska fixa mig nå belysning o hänga dessa i fönstret.. Har gett 1 till svärmor, grannen,en kompis och en till mamma :) dom gick åt..

Jimmy skratta o fråga om jag tänkt fylla hela lägenheten med stjärnor hihi.. Men nu blir de nästa pyssel som kommer upp snart :) så får se hur de blir ..

Sen ska jag börja jobba halv tid nästa vecka några timmar per dag.. Ska bli kul o jag hoppas att de verkligen kommer gå .. Jag verkligen vill de såååå mkt !! :) sen mår vår lilla bebis bra i magen, är nu i vecka 23 .. Kände hur han buffar på i magen på kvällarna.. Annars är de någon gång per dag han ger tecken.. Men är en lugn krabat ! Men alltid lika kul när man blir så där överraskad ! :) älskade lilla barn.. Om du visste hur bortskämd du är redan nu o kommer bli :) vi älskar dig så <3

Nåja de var de.. Vila sig nu, äta och så fara till mina föräldrar o kolla efter saker jag ska sälja .. Nu skriver jag med stora bokstäver så ni kommer hit : SANGIS FOLKETS HUS 10/11 kl 11-16 LOPPIS MED FLERA BORD !!!!!! KOM OCH FYNDA FINA SAKER :)

Ska sälja en massa fina saker så kom o kika o se om du hittar något, fina party skor nya från Nelly tex , heminredning, väskor,kläder mm :)

Ovido - Quiz & Flashcards