seeyaaa

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Nina Larsson - 12 november 2013 16:19

Dagen började bra.. Men sen när halva dagen har passerat ligger man halvt o gråter.. Varit bara in till Kalix o fyndat lite jul pynt samt till mitt pyssel.. Handlat lite mat på Ica o hem,ätit middag hos föräldrarna.. Efter de helt slutkörd så ligger hemma nu i sängen utan min hund som får vara hos pappa.. Ska vila mig mm..

Skit dag blev de !! Men ska senare.fara till mina föräldrar o bara vara ! Har oxå varit o hämtat mitt hm paket.. Har beställt 5 saker för 500 kr.. På rea som dessutom passade mig perfekt.. Kan ju inte bli bättre samt billigt o nu mer alternativ i garderoben.. Ska inte va någon mjukisbyx gravid morsa :-D

Även fast de är skönt.. Så ska kika imorgon va ja ska ha på mig under middagen på lilla hotellet :-)

Beställde en vinröd tröja, en kortärmad grå tröja med silver tryck,guldhalsband,en grön kamo väst samt gråa mammabyxor i stretch ! :-)

Den gröna kamo västen glömde ja ta kort på.. Minst nöjd med den.. Men den funkar.. Få se om ja ids skicka tillbaka den :-D


Näe nu ska ja vila mina ögon.. Ligger i.sängen.med en.massa kuddar.. Här bjuder ja på lite av de ja köpte.

Av Nina Larsson - 12 november 2013 11:32

Sovit som En prinsessa i natt.. Inge upp på toa,värk eller bara allmänt störning! :) en hel natt och så vaknat just före halv tio.. Kors i taket ! :) var nog för att jag var o jobba igår 2,5 h timme.. Var så himla roligt o komma tillbaka o få träffa alla.. Älskar mitt jobb , dock så måste jag vara ärlig att de kändes mkt i kroppen o fogarna.. Sen svettades jag som en gris ;D men men .. Börjar med en bra vecka :) längtar redan till torsdag och då ska ja testa 4 h ..

Fått en jätte härlig handläggare på fk .. snäll o trevlig samt förstående ! ;) såna behövs de mera av ..

Sen har jag börjat känna mera liv som sagt i magen, knuffar o bultar så de står härliga till.. Spela musik igår o den verka gilla de.. Prata o strök på magen ! :) börja följa ett mönster när den börjar aktivera sig .. Häftig känsla de där :) tänk snart inne i graviditets månad 7 .. Fan så fort de går.. Helt otroligt .. Jösses !!

Ska i helgen försöka ta fram spjäl sängen som Jimmy låg i när han va liten.. Ska bli kul :) har sett den på bild .. Vit o fin :) sen loppisen som var i helgen inskaffade vi oss en säng himmel,sängmobil samt en sån där gullig hängare med leksaker till barnvagnen :) allt för 120 kr :) kommet bli så fint.. En Ikea sväng måste vi oxå ta oss :)

Fick ihop ca 600 kr på loppisen som var.. Så blev riktigt nöjd, o roligt var de.. Men de var jobbigt för mig,stå,sitta o så va trevlig när ögonen höll på att falla ihop av tröttheten .. Nåja men de gick ju :) så hoppas på flera ggr.. Ska lägga upp lite saker på köp o sälj sidan oxå.. Se om man får bort lite mera :)

Hoppas även mitt hm paket kommer idag.. Väntat hur länge som helst på de .. Ska imorgon nämligen ut o äta middag och vill ju ha lite finare kläder o nya på mig :) kan säga att de är lite frustrerande att se så mkt snyggt i affärer o kataloger o veta att de får ja inte på mig samt vinter jackor.. Åh .. Haha men snart kan man shoppa ordentligt igen.. Men då blir de väl mest till bebisen ;) skulle inte förvåna mig :D

La upp lite mag bilder igår.. Jisses var över 100 stycken som läste de inlägget på mindre än en timme.. Haha roligt när de är människor som vill läsa mm :) har nyss duschat , ska gå ner till affären o köpa mig ett kollege block o skriva i samt fixa ett nytt litet pyssel som finns i min skalle..

Blir bara en mkt lugn dag hemma.. Hoppas ni oxå får en fin dag :)

Bjuder på dagens sittande mag bild :D då ser den enorm ut haha.. Ni kanske är less mag bilderna men de får ni nu ta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards