seeyaaa

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Nina Larsson - 11 november 2013 19:43

Dessa 2 kort på mig är tagen 4 och 5 juli.. Bilden från sidan är 4 juli ovetandes att jag är gravid.. Hade gått ner här ca 5,5 kg och bild nr 2 är några minuter innan samtalet kom från läkaren att jag är gravid.. De blev aldrig en promenad den varma sommar dagen :-D sen är de bilder från vecka 6 till vecka 23 .. Är inne i vecka 24 nu ! :-)

Nog har de hänt lite saker.. Och kan säga att jag älskar min lilla mage även om den känns enorm vissa dagar :-D och idag har lillen i magen levt hej vilt o en sambo som säkert gjorde att de kändes som en jordbävning där inne haha :-D men han fick sitt svar.. Första kicken :-D

De kommer uppföljare sen.. ser fan större ut vecka 20 än vecka 23 .. :-D ursäkta att hälften är tros bilder.. Haha sa till min sambo att "aldrig att ja ska knäppa i trosor.. Jaaa men se där Nina !!! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards