seeyaaa

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Nina Larsson - 19 november 2013 13:36

Blev väckt vid ca halv åtta att min kära pappa Kom och överraska mig och tog ut Dante ! De är så guld värt.. Igår somnade både jag o sambon före koko.. Var så fruktansvärt trött ! Har inte gjort så mkt nu idag, fått mig lite frisk luft o så att Dante fått strosa omkring lös på en åker/äng vi har vid oss :) tagit en kaffe på mammas jobb, suttit i telefonen med allt från försäkrings kassan , löne, läkare.. Så trött av allt de nu så ska vila innan de blir dags o fixa inför middagen.. Blir bara plättar,sylt o grädde till middag ! Busigt gott :)

Kollat runt på bilar o hittat en massa fint, men nu får Jimmy fixa de då vi är oense om bil val :D känns lite bittert att bilen just nu skulle gå sönder och inte starta nå mera.. Ska sen kl 18.30-21 och jobba.. Andra veckan att testa på.. Alla vet hur de ligger till o som ja känner kroppsligt så kommer de ej funka även om ja så gärna vill psykiskt.. Börjar vara väldigt nerverande detta .. Tär på mig att man vill så mkt men de går inte av denna intensiva smärta som gnager o strålar i kroppen.. Ger en chans o går de inte går de inte.. Har jag provat o gjort mitt allt.. Är ju inte så länge tills man får träffa sin lilla raring ! :) sen så sa bm att de är nog som bra för mig oxå att faktiskt ta vara på mig själv och vila då kroppen säger ifrån .. Jag har alldeles för höga krav och dom sänks nu totalt.. Vilket jag känner är otroligt befriande ! :)

Ska skriva en liten lista på de som behövs kvar att köpa för vårat lilla underverk :) då svärmor ville ha något och köpa samt mina föräldrar haha.. :D ge till jul klapp :)

De var de jag hade på hjärtat.. Ha en fin dag ! <3 nu ska här vilas efter en massa bus med älskade Dante !


Denna tårta ska göras någon dag.. Åh så sugen ja är på den :D

Ovido - Quiz & Flashcards