seeyaaa

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Nina Larsson - 29 augusti 2013 20:19

Fått många svar av massa vänner på Facebook o här på bloggen.. Ni är så otroligt snälla som ger mig råd,stöd o säger att de jag känner är inge onormalt ! :-) har mer o mer börjat acceptera o njuta av detta.. Däremot så hade ja sendrag 3 ggr igår kväll på höger fot.. Idag har jag så jäkla ont,som en.tränings värk känns de som ! :-( är de ngt ni har haft ?.samt är de vanligt att få ?

Vad ska jag mera skriva, jag har jobbat hela dagen med mina underbara kollegor.. Va skulle jag göra utan er ? O sen berättat åt dom äldre jag jobbar.med att de är en bulle i ugnen.. Ena tanten blev så glad att hon nästan började gråta o en farbror trodde inte på mig.. Haha.dom är så söta <3

sen fått en annan positiv nyhet,men den håller ja hemlig ;-) allt känns bara så bra,stenar som faller bort..
Visar en bild på mitt ny klippta hår o min lilla mage,nu är den mer svullen på kvällen :-P

Se lite tv,ut med vovve o sen sova .. Imorgon kl 12 tar ja helg :-)









Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards