seeyaaa

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Nina Larsson - 24 augusti 2013 21:29

Nu ligger man i sängen nerbäddad efter en lång men fantastisk dag med vänner,kärlek o tankar .. En dag att minnas .. O sen till råga på allt när jag och Pernilla var idag i skogen så prata jag om Jimmy,det blivande barnet mm o mitt framför min näsa på marken ligger den finaste stenen glittrande som ett hjärta.. Tog upp den direkt o sa till Pernilla :"men titta,måste ju vara ett tecken " ... Så himla fin så nu är den en inrednings detalj :)

Visar även "min Lill stora mage" .. Känt mig ganska svullen idag .. Vissa dagar känns magen mindre o mot kvällen som en ballong.. Ska bli så kul när man börjar se magen ta form på riktigt o sen är jag o Jimmy så förväntans fulla inför mitten av september då vi ska på första ultra ljudet o få se den lilla.. Något inom mig säger att de är en flicka .. Jag är ganska säker, men blir ju naturligtvis över lycklig på vad de nu än är.. Antingen blir de en mini Jimmy eller mini Nina ;) kommer bli blond,blåögd o små mullig :D hihi .. Har börjat förstå lite mera .. Men är ändå mkt att ta in o många frågor,tankar ..

Nå de var de.. God natt alla <3

Av Nina Larsson - 24 augusti 2013 15:01

Först vill jag säga tack alla underbara igen för alla grattis inför vårdat blivande barn !:) känns otroligt roligt att få se hur många som önskar oss all lycka :) fantastiskt..

Men iaf , dagen började halv åtta.. Tog ut Dante,åt frukost o fixade mig,packa väskan mm .. Sen begav jag mig till rian dör min tjej kompis Pernilla o hennes familj bor.. Pernilla är en sån vän som alltid har funnits där o oavsett hur länge de gått mellan att vi umgåtts så känns de som att de bara var i förrgår.. Så himla roligt jag haft de :) hade med mig 3 ombyten mm .. Så kul o duktig är hon :) så ska bli med spänning o vänta på bilderna.. Fanns många jag tyckte om.. O då magen har börjat visa sig mer o mer så tog jag o höll om magen haha.. Ganska kul ändå :)

Sen när jag blir lite större så ska vi ta mera bilder inomhus o hoppas Jimmy ställer upp :) men nu är jag dock helt slutkörd.. O andfådd har jag varit under foto sessionen haha .. Ska vila o sen vid fem tiden gå till Viktoria på kalas ,sen vidare till min andra vän Pernilla :) de var de..

Nu ska jag o magen vila ... Och här är 2 av bilderna som Pernilla visat som smak prov :) hihi

Kramar

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards