seeyaaa

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Nina Larsson - 25 augusti 2013 19:31

Humöret har varit lite så där med, men ändå stabilt.. Vaknat flera ggr som vanligt under natten o får kissa .. Suck ! Klev upp halv tio , begav mig på en morgon promenad med Dante o fick morgon kaffe hos föräldrarna.. Sen hem o började städa lite o så kom fina Annelie på besök o var ngn timme här, grannen kom samt Stoffe.. Fullt hus ! Så roligt :)

Sen vilat på eftermiddagen, vari o cyklat med Lill vännen o nu bara lugnt igen.. Funderar på en dusch men tror de får bli en morgon dusch istället så man känner sig fräsch inför kvälls jobb imorgon !:) har en riktigt fin vecka framför mig.. Underbar !

Ska även hämta alla bilderna från foto sessionen igår.. Fick ngr bilder redan igår av Pernilla o är super mega nöjd ! :) tack min vän ! Så de blir o framkalla mera o lägga i sitt foto album..

Nåja de var de.. Mår annars bra .. Bara vissa dagar som känns mindre roliga o så brist på energi att röra på fläsket då jag blir så andfådd o hungrig hela tiden.. Nog om de.. Ha en fin kväll :)

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards