seeyaaa

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Nina Larsson - 24 mars 2013 22:18

Nu slogs tvn av efter sett lite serier.. Ledig imorgon med.. Underbart o få vila samt samla nya krafter! Hoppas på fin väder imorgon med.. Om ja orkar blir de en sväng till Kalix o träna samt hälsa på hos Annelies föräldrar i risön.. Lovat så många ggr nu att komma ! Men de beror även mkt på hur jag når oxå..

Annars blir de att fixa här hemma,ta en promenad kring byn o färga mammas hår om de ej blir Kalix ! Har börjat lyssna mer på kroppen !

Nåja mina vänner.. God natt ! Slänger upp 2 ego pics sen helgen då man faktiskt sminka upp sig litegrann :-D

Av Nina Larsson - 24 mars 2013 15:25

Skönt med ledig helg, tagit de lugnt samt umgåtts med vänner,familj o sambo.. Idag är årets första skoter tur för mig.. Var roligt men är dock ingen skoter människa ! Grillat korv,druckit kaffe o mått gott.. Sitter nu hos päronen, snart hem o ta sig en varm dusch o lägga sig under täcket ett tag innan de blir att umgås med Annelie!

En fin söndag.. Sen är man ledig även imorgon.. Så klagar inte ! Ska imorgon ta o försöka fixa där hemma.. Sen är de jobb tis,ons,tors,lör o söndag ! :-) o sökt semester 1/4 ! :-)

Ha en fortsatt fin dag alla..

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards