seeyaaa

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Nina Larsson - 6 mars 2013 20:10

Ännu en fin dag , vaknade dock av att ja var mega trött och sen såg att de var full snöstorm ute .. fick nästan skotta fram bilen så blev att man fick åka tidigare.. tycker de är så obehagligt o köra bil i detta snörök som kommer ! Jobbat till tolv idag, en väldigt fin o rolig dag.. många skratt ! Men sen vid halv tio så fick jag börja åka en snabb sväng till röntgen för en ultraljudsundersökning av sköldkörteln där de då visade på att jag har struma, en 5 cm knöl som växer på den högra sidan.. Så nu är de svart på vitt och in med medicin så de ej fortsätter att växa! 


Sen åkte jag vidare till jobbet för att sen åka o handla mat o sen till vårdcentralen IGEN .. för att ta nya 6 prov rör o urin prov inför besök på sunderbyn.. börjar vara spy less o springa dit var o varannan dag ! :( Men man måste ju om de ska hända ngt.. men just nu känner jag sån stark positivit att inget kan stoppa mig ! De går bra o jobba men har bra kollegor som tänker på mig som hjälpt mig mkt med lyft mm.. för att inte skada ryggen igen då den läker !!  


Idag har varit en sån dag där jag känner hur mkt ja växer som person o hur glad jag är för att ja är den jag är :D haha låter ju urfjånigt men jag är faktiskt de.. kanske man ska vara stolt över? :D


Ajja, sitter nu hemma i sängen o har min bästa vän på sidan om! 


Nåja Ha en fin kväll alla !

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards