seeyaaa

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Nina Larsson - 9 mars 2013 15:41

Vaknade kl tio idag efter få timmars sömn,var vaken till halv tre i natt pga att jag råkade somna igår kring 19-21 pch  vaknade, sen kom söta sandra förbi o jyrade på, sen till mina föräldrar en stund och vid halv tolv åkte vi hem igen ! Där jag och jimmy sen beslöt oss för att se en film, johan falk ! Alla andra har idag varit o kört skoter.. själv begav man sig på en frisk o hurtig promenad med min lilla vän kring byn,svetten bara rann men däremot så kändes de ordentligt i rygg helvetet.. lyssnat annars på mkt musik, strykt gardiner mm.. och mera där till ska man hinna ! 


Sen känner jag mig ganska instängd  idag, trött,värk o tankar.. har såna här dagar då de är för mkt i skallen o måsten man måste orka med ! Gaaahh om man bara kunde slå av hjärnan ibland.. Ajja ! Blir snart att laga middag tillsammans med sambon, blir fläskfile,bea sås,sallad o pommes ! Enkelt o gott.. 


Annars vet jag ej vad dagen erbjuder förutom att fixa här hemma.. Får ta dagen som den kommer.. blir nog bra ! :)


Ha en fin lördag alla 

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards