seeyaaa

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Nina Larsson - 4 mars 2013 18:49

Orkar inte skriva så mkt, men resan till stockholm och kryssningen med detta glada gäng jag varit med har varit full med äventyr,skrattat ,ätit gott,druckit gott,sjungit karaoke,dansat och bara allmänt haft de svin skoj! Ångrar inte en enda sekund även om man varit lite smått rädd o sjösjuk :D Men haft en helt underbar helg.. klart värt allt o sen framförallt att få komma härifrån,rensa tankar... SÅ tack alla för denna resa ! 


De som är synd är att jag ej knäppt så mkt då jag hade där ett tag avstängt mobilen .. och så vill man ju heller inte visa allt :D Haha.. Men ni ska få ngr bilder här.. :)


Annars har jag varit o jobbat i kalix med mina fina kollegor,varit en lugn dag... men de känns i kroppen att de är inte som de brukar vara o är inte lika "pigg" eller vad man ska säga.. men bara kämpa på ! Har en vecka fullt med måsten..

  • Måndag jobb 7-16
  • Tisdag , Dante på hundvård kl 12, AF mm
  • Onsdag jobb 7-12, Röntgen kl 10, blod prover 13.30 
  • Torsdag ledig, städ, handla
  • Fredag Jobb 7-16
  • Lördag Jobb 7-14.30
  • Söndag jobb 7-14.30

Så ser veckan ut o säkert mera där i mellan !! Nåja nu ska jag mysa på här hemma med min fina o bästa vän, Hunden Dante ! :D 


Ganska stor båt, gick hårda vindar.. fyy hur jag mådde på lördag kväll !! 

 





 


Det glada gänget första kvällen, jimmy som fotar !! Tack för att ni finns   


 






Bästa Pernilla & jag :)


   





Min finaste älskling !  


 





Haha den läskiga gubben i stockholm city som höll på att skrämma skiten ur mig !!!!


 



En trött Nina och pojkvän som väntar på flyget hem !!


 





Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards