seeyaaa

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Nina Larsson - 18 mars 2013 22:41

Känner mig riktigt nere o stressad i själen.. Egentligen vet jag ej varför ?? Finns ingen anledning .. Men mår inte kroppen bra så börjar de inre heller inte må bra.. Enda gången jag kan slå bort är då jag befinner mig på jobbet eller med en vän.. Idag har minnet varit riktigt kaos.. Ord som bara snurrar på i munnen o upprepade ggr, tappar bort saker o glömmer vars de är, frågar samma saker om o om igen.. Sen ett irritationsmoment när man inser de men kan inte kontrollera de .. Så frustrerande o ledsamt att jag orkar inget.. Är så förbaskat trött hela tiden..

Ber till gudarna att svar kommer komma nu på varför jag är så här o varför jag går upp i vikt o varför jag mår så dåligt..

Den glada o spralliga existerar bara när de behövs.. Ett deppigt inlägg blev de.. Men så är känslorna inom en ! Jag är nog inne i en dålig period !

Men tur som de är kanske ja inte heller är ensam om de..

Nu sova.. Instruktions pass imorgon kl 12 för att börja träna på ett annat ställe, sen med svärmor, sen möte kl 18 ! Efter de sängen.. Jobbar onsdag,torsdag o fredag !

God natt alla <3 slänger upp en bild på ngt jag bara ritat snabbt på jobbet då jag hade rast.. Tappat mkt av att rita !

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards