seeyaaa

Alla inlägg under september 2013

Av Nina Larsson - 11 september 2013 21:26

Dagen började halv åtta, åt frukost,tog sen en längre promenad med Dante o sen hem igen för att fixa.mig inför en shopping dag tillsammans med 2 av min bästa vänner Annelie o Pernilla :-)

Annelie kom till mig tidigare,drack kaffe,jyra ett tag innan de blev att vi åkte iväg.. Varit i Torneå samt hpda.. Synd bara att man måste snåla så denna månad på slantarna.. Men fick ändå.mkt hem för lite pengar :-) blev en hel dag så jag är alldeles slut i fötterna o ögonen svider.. Men så himla rolig dag.. En.dag jag längtat, få vara med mina vänner,shoppa o bara vara den Nina.jag är :-)

Haha o så har vi haft kul åt mig, doft sinnet är de inte fel på då allt luktar mer för mig, akut kissnödig samt hungrig.. :-D inte lätt o va gravid o shoppa.. O tänk att tyngre ska de bli :-D

Har kikat på en massa bebis saker o kunde inte hålla mig från att köpa lite iaf ;-)

Inköpen idag blev :
Trådbacks ställning för att fixa mer plats åt mina kläder.. 3 säckar med redan nu för.småa kläder har åkt till mina päron inför att användas igen då bebis kommit :-)

En ny toalett hylla som man kan ha mera saker på.. Eller va jag nu ska kalla den för.. Riktigt.nöjd men inte hur jag ställt saker på den :-D

Doftljus

Tröja o leggings från gina trico.. Storlek M i allt.nu. Kan inte ens ha storlek 28 på byxor .. O den storleken har varit stor förr.. Ojoj :-D

Till bebis:
En liten nalle puh kudde.
Sängkläder
Tvättlappar
2 dregel haklapp
En mysig bad handduk


Älskat att fynda ;-) nu ska jag sova.. God natt o tack mina vänner för en fin dag !






Av Nina Larsson - 10 september 2013 21:28

Verkar iaf som allt är som de ska då man har växt värk dag från dag kring mage o rygg.. O bredare på bredden oxå.. Haha ja jisses ... Längtar till 3 oktober då vi ska på ultraljud., hoppas allt ser bra ut o är friskt mm.. Man är ju som orolig ännu o mkt tankar, men nu har jag iaf accepterat att jag är gravid,jag kommer bli en bra mamma o känner att tillsammans klarar vi detta o de är ju verkligen MENING .. Ett älskat barn ! Helt otroligt att man är i denna fas i livet att man ska bli mamma,bilda familj mm .. Ganska kul o skrämmande ! Men alldeles underbart.. O den bästa vid min sida o älskade sambo .. Vet ej va jag skulle ta mig till utan min älskade knas boll ;) älskar dig Jimmy <3 fast de vet han så mycket om ..

Har oxå nu ingen koll på hur långt jag är då jag vill veta med säkerhet hur långt gången ja är på ultraljudet .. Men räknar på vecka 15 iaf :) nå bjuder på dagens lilla knubbis..

Imorgon en shopping dag med bästa Pernilla o Annelie.. God natt :)

Av Nina Larsson - 2 september 2013 21:28

Vad skulle ja ta mig till utan er ? Mamma o.pappa Ni är de bästa som finns i mitt liv o ni ställer alltid upp.. Behöver aldrig fråga ni kommer bara o finns.. Har legat hemma som en svullen padda med feber o utmattad,hungrig .. O med mig har dom varit hos.. Mamma fixade diskmaskinen,pappa rastar Dante .. O sen har vi myst på med film,glass,idol mm.. Även fast ja är sjuk o hängig så är ni de bästa.som finns <3 dom bästa som kommer finnas i mitt barns liv..

Jag hoppas jag blir lika bra som ni,jobbar hårt,alltid snälla o ställer upp,lyssnar o tröstar.. Ni är bäst <3

Har legat i soffan sen kl 13.30 tills.nu o nu.ligger ja i sängen.. Tog bilder på magen..herregud vad de syns nu haha.. Lite kul ändå :-D o så fort de går.. Däremot har ja som sagt ätit som en.flodhäst idag .. Sugen o hungrig på allt.. Vilket jag inte brukar vara.då jag är sjuk o har feber.. Konstigt ? :-D men den lilla i.magen kanske begär de.. Hihi..

Snart john blund..helt.färdig o så här.mkt har jag aldrig vilat på gud vet när o rört mig.så här lite.. Men.som sagt är nog dags att jag skruvar ner tempot !

God natt ..

Av Nina Larsson - 2 september 2013 11:41

Efter helgens kräftskiva på lördag så har jag fått feber o allmänt dålig form.. Ont som fan i kroppen o de tär mest ! :-( så de känns verkligen inte kul med tanke på hur.mkt som bör göras o så va hemma från jobbet hatar jag... Usch !!

Så nu ligger man här hemma i sängen o tycker synd om sig själv, min kära pappa har åkt till Kalix med Dante som ska på hundvård.. Så får sen hem en ny hund <3 älskade lilla pyret..

Jag blir så arg över att ligga inne.. Jag är verkligen inte en rätt person o bli sjuk..

Vaknat med en super snygg frisyr oxå.. Svettats som en gris o sovit dåligt ! .. Nu ska ja vila o hoppas humöret vänder o att ja blir bra :-)

Ser ut som sju svåra år..

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards