seeyaaa

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Nina Larsson - 19 september 2013 12:03

Ska strax kila iväg på fika o kaffe med ngr brudar från byn.. Ska bli mkt kul o trevligt :) har annars bara myst på morgonen,tagit en promenad med min lilla hund.. Dammsugit,slagit igång en tvättmaskin o diskmaskin .. Jyrat på med föräldrarna :) och försökt kladda på mig ett ansikte.. Älskar min "ny" fyndade jeans skjorta.. Den är lite tajt bara kring rumpan men skiter ja i haha.. O sen när ja inte kan knäppa den då blir de att ha den öppen ;) den är så skön..

Visar dagens Nina o så min Lill "stora mage" .. ;) sambon tycker jag lägger upp för mkt mag bilder.. Sa jag med då i början att jag definitivt INTE skulle göra.. Haha se nu .. Va gör man inte ? ;) men är så kul o se skillnad.. Däremot så skulle jag vilja knäppa rakt framifrån så ni fick se.. Är lite bredare o större där än från sidan.. Och på kvällarna är ja lite mer rundare.. O sen till ngt annat.. Jag har börja känna av lite liv i magen.. Känns som ett litet sprattlande haha ., ganska så häftigt .. De som kittlas till :)

Nåja nu ska ja gå.. Ha D fint alla !

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards