seeyaaa

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Nina Larsson - 12 september 2013 14:35

Vilken dag, fått kliva upp före koko då man skulle på labb o ta nya prover o se hur värdet i kroppen ligger.. Kan säga att man var ganska trött i mössan o lite halvt irriterad av att åka in för 2 sekunders provtagning o så hade jag inte intagit ngn frukost då jag bara klev upp, rasta Dante o åkte.. Så kände att de snart svartnade för ögonen o tur att jag hade lösa pengar så fick ta mig en smörgås,kaffe o juice på cafét inne på sjukhuset.. Sen var ja som ny igen ! Är inget o rekommendera då man är gravid att åka iväg någonstans på tom mage.. Fy fan ! Men proverna visade iaf att värdet har börjat gå ner.. Hallelujah.. :) så de blir mkt bättre när man får sin medicin o känner mkt gladare inombords :) höjer upp lite även av mitt serotonin :)

Nåja sen åkte jag o tanka bilen, hem o vilade.. Har i princip haft huvudvärk sen jag vaknade då allt började dåligt ! Men tagit en Alvedon brus så de har börjat släppa.. Har även duschat mig mm så man känner sig som en människa o gjort mig lite som en människa även om jag ska vara på jobbet hela kvällen.. Men mår så mkt bättre då ja gör mig i ordning med smink,kläder,hår :)

Har hur mkt som helst som skulle behövas göra här hemma.. Men de får vara, sänka ner kraven o alla måsten. Sen så trodde ja att jag slutade kl 16 imorgon.. Men fick en överraskning då jag sen såg att jag faktiskt slutar kl 12 o tar helg :) så härligt.. Ska imorgon på födelse middag hos sambons mormor som fyllt 65 år, sen lördag på barn kalas hos fina Annika o hennes familj .. Söndag har jag tänkt bara slappa, fixa lite i garderoben o bara vara.. :)

Slänger upp dagens Nina.. gillar skenet där jag tar mina bilder .. i köks fönstret :) På ett tag iväg o jobba :) ha de fint alla ..



Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards