seeyaaa

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Nina Larsson - 23 september 2013 16:05

Kl 06 var näst sista gången jag gick på toa innan jag steg upp.. Låg i sängen vaken från 6-9 o surfade.. Måttligt trött o springa flera ggr på toa för att pissa .. Nåja ! Tog en promenad till min pappa på kaffe .. Solen lyste men kyliga vindar ute .. Brr ! Nu är de höst ute ..

Försökt även få tag i barnmorskan mellan 8-9 utan resultat som VANLIGT .. Så ringde då sjukrådsgivningen angående ngr saker o fick då prata med världens segaste .. Fick kopplas vidare till en barnmorska då som satt i Luleå på förlossningen .. Att dom ska kunna hjälpa en med frågor o dylikt. Hamnade hos världens idiot.. Hon var så otrevlig att jag var så nära o be henne fara åt.. Jaa ni vet vars !!! Så klicka henne i örat .. Idiot. Spydig o allmänt otrevlig.. Nä tack !

Så jag ska ge de en chans till imorgon o ringa o svarar de inte så får de fan vara helt enkelt.. Och har en hel del jag kan tala med om barn,graviditet mm .. Men nu är fallet så att jag vill inte ta detta med någon annan än en barnmorska ! Men tack isf allihopa !

Så jag var verkligen i ett upprört tillstånd o började ifrågasätta barnmorskornas roll.. Är de så här dom är ? Nåja skit samma.. Blir nog bra detta till slut !

Annars har jag tvättat,dammsugit, rengjort de vidrigaste jag vet.. Golv brunnen i duschen o så kom mamma o hjälpte mig byta katt sand ! :) man får ej pyssla med de då man är gravid .. Tydligen ! Ätit lunch med bästa sambo innan han for o jobbade ., så trist att när jag är ledig så jobbar han o tvärtom.

Och på torsdag ska jag o köpa ett baby nest av en kvinna :) så då är de fixat .. Kul o få lite saker här o där fixat o nu efter ultra ljudet blir de med inköp .. Början på oktober får jag ett vägg skötbord mm :) sen har jag hittat rn massa fina barnvagnar billigt .. Så vi får se va som sker :)

Nåja nu ska jag vila en stund, duscha o så se sen om svärmor är hemma :)

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards