seeyaaa

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Nina Larsson - 29 april 2012 22:57

Då var de valborg imorgon som även inträffar på en måndag.. Ska upp tidigt imorgon för att åka till sjukhuset på läkarbesök, sen blir de hem o laga nå goo middag.. har tagit fram fläskfile , så tänkte marinera den, göra hemmagjord potatis gratäng samt sallad o så köpa en engångsgrill så man kan grilla köttet här ute ! :) Mums va gott de ska bli, sen kolla på majbrasan o ev dricka ngn cider på de.. Hoppas nu bara att vädret blir fint !!


De har varit fantastiskt skönt att få vara ledig, vila sig o framförallt få den sociala biten tillbaka. Synd bara att ens lediga dagar går så himla fort.. I fredags så gjorde jag absolut ingenting, var hos svärmor o åt,såg film med pojkvännen.


Igår lördag, så klev jag upp halv tio o promenerade till föräldrarna för att fara o kika på sangis marknaden, blev ngr fynd.. var ute på promenad. Sen vid halv fyra tiden ca så låg jag hemma i sängen o vilade mig pga att jag hade världens huvudvärk då Pernilla, jocke o pelle kom förbi .. så de var bara att stiga upp. Blev att vi alla stack spontant samt hundarna till Kukkola forsen , tog oss en smörgås på OK/Q8 .. handlade lite smått o gått från rusta . Sen begav vi oss hem igen där jag o Pernilla kom på att vi skulle dricka lite vin samt gå ut o dansa.. Och de gjorde vi ! Var riktigt roligt.. Dansade hela kvällen .. Jag har de så himla roligt med denna tjej så de finns inte ord att beskriva . Hon låter mig verkligen vara min egen o är så himla lik mig själv o har aldrig en tråkig stund med henne.. 


Sen så var vi hemma kring tre tiden, trodde jimmy var vaken o fick världens pussar av min lilla vovve.. så jag stampade in o sa "Hallå Hallå" men de var ingen jimmy i soffan utan han låg o sov i sängen ;D Haha .. Gulliga älsklingen .. Sen så började jag laga ihop ägg röra för var så himla hungrig då inget i kalix var öppet så man kunde äta.. Nåja ! 


Vaknade kl 11 för att Dante ville ut, gjorde mig i ordning.. gick förbi mamma o pappa vid planen.. fick mig ny bakad klådda samt halstrad korv som frukost.. sen har jag jyrat på med älsklingen o hans kompis o dom har varit ret stickor så de heter duga :D Varit hos svärmor o druckit kaffe.. sen gått hem för att vila, städat.. 


Sen vid sex tiden så begav jag o Pernilla samt hundarna mot kalix för att handla hem mat o nå gott till tvn .. Blev att vi först åt kvälls fika , sen frukt sallad med glass.. mumma !! Sen efter big brother så åkte dom hem o nu ligger jag här i sängen o ska strax sova .. 


Jobbet börjar igen på onsdag, ett kvälls pass i kalix ! :) 


God natt alla glada !!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards