seeyaaa

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Nina Larsson - 23 april 2012 21:53

Måste skriva en sista sak, det var så grymt skönt att ta en powervalk kring byn .. helt otroligt !! Man kände hur varm man blev och hur flåset kom igång.. blev att vi joggade lite oxå ;) Dante var även jätte duktig med på promenaden.. men nog fick hans små ben springa utav bara den !! Tänkte koka te, men blev lite vindruvor o iskallt vatten !!.. 


Väntar på att pernilla gumman ska ringa o komma förbi en sväng.. nu ska jag se big brother ! Hej svejs !



Seeyaaa

Av Nina Larsson - 23 april 2012 19:23

Enligt jimmy idag när vi satt vid mat bordet o skulle äta middag så ville han att vi skulle bli nyttigare.. Så ikväll vid nio tiden så ska vi gå en promenad kring byn . Så detta ska bli intressant o se ifall vi kommer hålla detta varje kväll.. kommer ju bli sjukt jobbigt att göra det typ efter jobbet om man slutar sent.. men ska göra ett försök ! :) Sen äta mer hälsosamt.. jag ska iaf börja med att testa o se ifall jag kan börja äta mer regelbundet/mindre portioner med tanke på att jag endast äter 2 ggr per dag o då äter jag som en gris pga att jag är så sjukt hungrig. 


haha jaja vi ser ju, men motion har ju aldrig skadat.. ska ta de lilla lugna nu iaf innan de blir dax att ta på sig promenad skorna :) Fattar inte hur jag tidigare orkade träna varenda dag , visst jag mådde bra men samtidigt blev de för deskrutivt .. och de är ju verkligen inte okey ! Slänger upp tre gamla bilder .. 


 



Kanske man kan gå ner ca 7 kg :D Alltså skulle jag då väga 50 kg, men de kanske skulle bli för lite .. nåja nu orkar jag inte diskutera vikten o jag trivs ändå i min kropp.. men mer fit kanske man skulle bli som man en gång i tiden var ! :) Man gick från kött bulle till en pinne :P 


Seeyaaa

Av Nina Larsson - 23 april 2012 14:17

Idag tog jag en ledig dag från jobbet för att följa med pappa till kalix .. steg upp kl nio, gick i duschen innan vi skulle fara. Varit till tippen och kastat en massa skrot,varit på banken och så har jag varit och använt mitt presentkort på chili.. blev en vit vanlig t-shirt som är organic :D Ett par höga midje byxor i marin blått med en hög kedja där bak.. grymt jobbiga att ta på sig, men man vänjer sig säkert.. sen en blå/vit stor halsduk . Snyggt o enkelt.. Som jag :D 


Dom hade även 15 % rabatt på alla kläderna, hela veckan ut så de var ju som bra.. men ska tillbaka o köpa en till tröja som jag blev kär i .. den va så snygg ! Nåja, sen efter de så började vi åka hem igen till Sangis.. Då blev de att vi åkte till pernilla så att DAnte samt Pelle fick busa av sig och så fick man sig kaffe o fika :) Pernilla och hennes syster skulle fara till happis, men jag orkar inte följa med så jag o dante vännen gick hem istället.. så nu sitter jag här hemma på sängen o myser.. så grymt trött , energin for totalt iväg. Känns jobbigt att man alltid ska känna sig som en levande zoombie.. Jag önskar så att de skulle ta ett slut,men jag får helt enkelt leva med de o hoppas att medicinerna hjälper snart.. den 30 april så ska jag tillbaka till läkarbesök för att ta na prover o se om värdena har gått ner eller upp . Ska bli intressant o se... Tänkte lägga upp i ett annat inlägg vad de är jag har för ngt så ni kan förstå vad de är jag skriver om :) 


Nu ska inte jag göra så mkt, Dante la sig vid mina fötter nyss o verkar vara lite trött efter allt busande.. tror jag ska ta en liten vila jag med.. imorgon blir de iaf tillbaka o knega från 12.30-20.00 ! Så lika bra att passa på att ta de lilla lugna .. 


Slänger upp en bild på mig idag :D tihi 



Seeyaaa        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards