seeyaaa

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Nina Larsson - 25 april 2012 19:08

Idag har jag jobbat ett 7-16 pass, har gått bra men varit i alldeles för dålig form.. Haft värk o inge cigg eller snus för den delen , så humöret har svajjat.. tur att malin som jag jobbade med var så söt att jag faktiskt fick ta två stycken av henne , tack gulliga du ! :) Vilket underbart väder förresten eftermiddagen/kvällen gav.. helt otroligt.. vi hade tänkt ta en promenad tidigare idag på jobbet.. men jag var tvungen säga nej, hade ingen energi alls att orka samt får jag skylla mig själv att jag bara hade ätit en risifrutti. Hade ju tänkt börja gå nu varje kväll kring byn, men eftersom att jag är så förbannat trött efter jobbet o gett all min energi som finns där så känns de som att att jag har en off knapp när jag kommer hem.. orkar ingenting !! Men jag måste fan börja ta tag i detta igen, säkert så är kanske bara tanken jobbig till en början, men sen när man väl kommer sig ut så känns känslan så underbar när man väl kommer in .. Jag funderar faktiskt på att jag ändå kanske skulle tvinga mig ut kring byn.. nåja! Fick mig att vila ca en timme efter jobbet o maten, då jocke kom förbi på kaffe.. så har suttit ute o fikat på bron våran i solen.. skönt !! Imorgon jobbar jag iaf i kalix från 7-16 och fredag 16-20 och då har jag tänkt ta ledigt i fyra dagar .. alltså lördag till tisdag, ska vila upp kroppen min .. umgås med hunden,familjen pojkvännen mm !! Jag känner att jag behöver de då denna månad har varit väldigt intensiv samt med dessa skit värden som bara gör allt värre .. Nåja, man ska ju heller inte klaga att man jobbar ;) Tvärtom .. Detta var allt för mig idag , skriver då redan GOD NATT ALLA !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards