seeyaaa

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Nina Larsson - 29 december 2012 13:52

Känns som att tiden står still,ännu inge svar från djursjukhuset.. Oron o längtan efter.min lilla vän är hemsk.. Orkar inte göra ngt,tänka klart o klockan står still.. Två dagar.nu som har passerat.. Saknar han så jävla mkt så de går inte att beskriva.. Vi har ju en katt hemma oxå som är Jimmys.. Hon har vandrat o kollat mot ytterdörren o varit go hela natten.. Sovit nära en o på samma ställe som Dante! Den kvällen när Dante blev dålig så gick hon mot Dante efter han hade spytt o stötte sitt huvud mot hans o när Jimmy tog ut han så började hon jama o jama ,blev tyst.när dom kom in..

Så jag tror hon saknar han med, igår var ja helt utmattad att där ett tag visste ja knappt var jag befann mig .. Somnade fort,men vaknat flera ggr under natten o morgonen!

Så nu ligger ja hos mina föräldrar,tänkte vila en stund .. Sen jobbar ja en delad tur imorgon.. ! :-S fan... Allt känns så jobbigt.nu !!! Men jag hoppas dom ringer idag eller att man får veta ngt iaf ! :-)

Tack alla för erat stöd o svar man får,ni betyder mkt för en ! :-)

Två bilder sen förra året :-P min lilla sötnos <3 en linslus som.sin matte haha



Ovido - Quiz & Flashcards