seeyaaa

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Nina Larsson - 4 december 2012 22:11

Idag slutade jag kl 12,hade tänkt fara o träna men pga att de gick så sen buss hem så tog jag den som gick nästan direkt efter ja slutade.. Men jag får träna på torsdag istället !

Kom hem till min lilla vän Dante,fixat till här hemma o helt plötsligt blev jag sugen att åka till ikea,o eftersom min bil ska till verkstaden imorgon så tog jag mig inte.. Men då ringde jag o fråga Pernilla om hon ville.. Så hon kom med o så tog vi hennes bil :-) haft de jätte trevligt samt ätit årets första julbord.. Blivit många skratt !

Har även gråtit glädje tårar,de finns verkligen underbara fina människor omkring mig, människor som vill mig väl o som inte är dum eller hugger en i ryggen.. Jag har faktiskt aldrig i mitt liv stött på så här många personer som är genuint otroligt.. Underbara! De finns inga ord som kan förklara min uppskattning för de dom gör! Idag fick jag en present av min vän Viktoria o som även är en arbetskamrat, jag trodde de inte var sant.. Öppnade paketet o där var en jätte fin vit lykta samt ett kort där de stod " att om jag bara kunde inse vilken fantastisk människa jag är " .. De var så fint skrivet.. Jaa så ojoj ! :-)

Jag är verkligen inte van med detta,jag blir så otroligt glad .. Sen rosorna o kortet jag fick av Sandra på trappan en gång, sen Pernilla som alltid ställer upp o tröstar.. Jag vet nu idag att de är just såna som ni som ger en energi som gör att man orkar ..

Jag älskar er alla, o de gäller alla som står mig.nära Mina vänner,familj,sambo,arbetskollegor.. Precis alla .. Ni får känna er träffade ! <3

Sen en annan sak, min arbetskollega i kalix.. Hon hör mig skratta,skoja .. Men när hon sa idag " Nina,jag ser att du mår inte så bra" .. Jag sa "näee jag gör inte de,men jag försöker att inte tänka på de " .. Sen gav hon mig en bamsekram.. Inge mer behövdes säga,men jag talar inte om de! Men jag vågar.erkänna de o gör de jag kan.. Här på bloggen kan jag skriva ut allt.. Kan vara ganska skönt ibland :-)

Sen fått ett roligt samtal idag om en vik rad på 55% .. Dock var jag tvungen tacka nej pga att jag har fått ett schema på mer ..men de förstod dom ,men oerhört glad att de ringde! :-)

Nu sova så jag orkar mes dagen imorgon, 7-15 jobbar jag.. God natt,nu kan ja sova gott !.kramar <3

Ovido - Quiz & Flashcards