seeyaaa

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Nina Larsson - 10 december 2012 16:55

Ja herregud vilken dag , är helt färdig.. ond som ett bi har jag varit och helt jävla slut är jag nu, en kvart rast på hela dagen,slukat i mig en paj o sen iväg.. inte varit på toa sen morgon sidan o första blev vid 15 tiden.. ! Så de var min jobb dag o jag HATAR VINTERN !!! DEN kan fara så långt åt "#"¤#¤%¤&¤%#%"#............................


Så nu är jag hemma, tänker inte göra ett ngt på hela kvällen, bara slappa o hoppas att nästa arbetsdag blir bättre samt min första dag på ett nytt ställe ! Ska bli kul o lite pirrigt ! :D 

Måndag, idag  7-16

tisdag  7-12.45

Ledig onsdag 

Torsdag 7-15

Fredag 7-12 


och så en ledig helg igen.. så skönt nu innan jul schemat drar igång nästa vecka ! :)


De var de jag hade på hjärtat! 



Ovido - Quiz & Flashcards