seeyaaa

Alla inlägg under juli 2013

Av Nina Larsson - 2 juli 2013 10:04

Idag fyller en av mina bästa vänner år som även är min pappa.. Mitt allt! Vet inte vad jag skulle vara utan pappa. Jag är verkligen pappas lilla flicka..

Han är verkligen världens bästa som alltid finns där för mig,som hjälper mig med vad som helst o han skulle aldrig säga nej.. Om ja så vore på andra sidan jorden så skulle han komma o hämta mig om ja inte tog mig hem, han finns alltid där oavsett vad o skyddar mig o gör mig till världens lyckligaste dotter..

Sen ja var liten så har pappa varit allt, mamma är oxå mitt allt.. Men pappa är speciell.. Som mamma berättade att när ja kom till världen så fick mamma knappt ge mig mat,byta blöja o han skulle alltid ha mig vid sin sida tills ja somnade..

Har alltid hängt med pappa genom allt, sett han arbeta så hårt i sitt liv för att jag o familjen ska ha de bra o de är jag han evigt tacksam över.. Och jag har haft de bästa !

Idag gav jag han inte så mkt,men pga att pappa alltid har skruvat i bilar mm o varit mkt i sitt garage o nu har ngr projekt på gång så köpte jag han nya mejslar i bra märke som även är med magnet samt en verktygs låda ;-)

Grattis pappa o jag älskar dig av hela mitt hjärta o mera därtill !

Av Nina Larsson - 1 juli 2013 20:28

Börjar vara måttligt less detta regnande varannan dag.. Nåja tur man hann ett bya varv.. Hade tänkt ta med mig en vän men kände att ja ville vara ensam idag med vovven o musiken.. Alltid trevligt med sällskap men ibland är ja en ensam varg o vill filtrera o skingra ens tankar..

Sen ätit min smidiga o lätta middag.. Vilat,duschat o hängt hos mamma o pappa där jag o Dante har busat på rejält så både han o jag är alldeles slut körda..

Blir bara rasta han en snabb sväng i detta regn,krypa ner under täcket o se en serie med sambon.. Imorgon har ja tänkt pyssla på här hemma o organisera garderoben :-)

Bjuder på en bild när ja o min lilla vän skulle ut o promenera :-)

Av Nina Larsson - 1 juli 2013 15:11

Imorgon fyller min kära pappa 58 år .. Herregud om 2 år är han 60 år :D en riktig gubbe, men världens bästa pappa o gubbe i såf :) min bästa vän är han..

Så har varit in till Kalix o köpt present åt han, sukrin Lchf socker på life butiken samt såna här nivea strips som man använder för att ta bort por masker från näsa,haka o panna :) riktigt äckligt när man drar bort de o de följer med svarta små korn haha.. Men så skönt o rent de känns efteråt :)

Ska alldeles snart passa på o ta en promenad kring byn med min lilla vän o sen blir de en väldigt enkel middag som kommer bestå av turkisk yoghurt,sukrin o en massa bär samt mitt hemma gjorda knäckebröd med ost på mm :) nämligen så att sambon ska äta gårdagens mat idag som ja åt till lunch så därför ids ja inte laga nå middag idag .. Får bli imorgon att jag gör nisses kyckling låda :)

Nåja nu ska jag börja ladda om för en promenad.. Tjingeling

Av Nina Larsson - 1 juli 2013 10:35

Som sagt är ganska uppsvälld då ja fortfarande väntar den kvinnliga veckan o därför ej velat mäta mig men de visar ändå lite minus på mätningen ..

Mätning 17/6
Bröst 83 cm
Bröst under 72,8 cm
Midja 67,8 cm
Höft 87,2
Lår 50,5 cm
Stuss 95,5 cm
Armar 26,5 cm

Mätning 1/7
Bröst 82 cm - 1 cm
Bröst under 72 cm - 0,8 cm
Midja 67 cm -0,8 cm
Höft 86,5 cm - 0,7 cm
Lår 50 cm - 0,5 cm
Stuss 95,1 cm - 0,4 cm
Armar 26,5 cm +-0 cm

Totalt : 4,2 cm .. Helt okey för mig tycker jag .. Självklart så känns de lite tråkigt att man inte märker så mkt skillnad pga vätska som samlas i kroppen .. Däremot undrar ja om ngn kan hjälpa mig med ett svar .. Känner du/ni någon som kört Lchf som tappat mensen i början pga omställnings fasen ? Kört detta nu sen 16 maj .. O min röda vecka är försenad med ca 2 veckor o har gjort graviditets test o visar negativt där så med barn kan man utesluta .. Men lämna gärna en kommentar :)


Riktigt dåligt väder ute idag, känns sen ledsamt att semestern snart är slut.. Men lite mer skoj ska man nog kunna hitta på .. Snart är de ju iaf Kalix veckan eller va de nu heter.. Blir nog ngr vin glas med utgång o tjej gäng :) älskar att vara bland människor,vara social o bara få vara.. Ibland märker ja de på mig själv att ja till slut bara maler på haha.. Men sån är ja .. Över trevlig :D

Nåja ska göra mig till en människa o får se sen vad dagen erbjuder..

Ha en fin dag alla <3

Av Nina Larsson - 1 juli 2013 00:20

Kvällen har sett ut så att jag tog en kortare promenad med lille man efter middagen till mina föräldrar o eftersom de var så varmt o kvavt så fick han stanna hemma medans jag tog en väldigt svettig promenad kring byn med musik som dånade i öronen samt att tiden stanna på 31 minuter kring byn.. Rekord fart !

Tränat mera övningar hemma så har sån förbaskat värk nu haha.. Sen sprejat första varvet på min ljusstake.. Från svart till vit blir den.. Samt en porslins ängel ska bli vit.. Snyggt blir de..

Har även som "bytt" hår färg.. De har blivit ask blond.. L'Oréals Helsinki har ja denna gång provat.. Har dock inte vant mig.. Bjuder på en sliten Nina innan promenad o så ljus staken :-)

Nu ska ja sova efter att ha sett Wallander med sambon som nu sover så gott pga jobb imorgon... God natt Alla <3

Presentation


Tjej på snart 25 år, väntar första barnet BF 11 mars 2014,här får ni läsa om min vardag med känslor/tankar, inredning,tips och ideer samt om min hund dante och sambon jimmy ! :) Lämna gärna en kommentar !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards